3 letá záruka 14 dní na vrácení zboží

Nákup kancelářského nábytku online

Mnoho lidí sedí u počítače několik hodin denně. Aby byla práce soustředěná a produktivní, musí být kancelářské vybavení dobře naplánováno. Správný kancelářský nábytek a praktické kancelářské vybavení, jako je například organizér na stůl, s nímž můžete dát svým nástrojům pevné místo, výrazně usnadňují práci a činí ji příjemnější a pohodlnější. Co je však důležité a jaké jsou vlastnosti kvalitních výrobků, když si chcete koupit nový kancelářský nábytek?

Dbejte na kvalitní kancelářský nábytek a praktické kancelářské vybavení

Existuje mnoho věcí, které vám pomohou cítit se u počítače pohodlněji a mít z práce větší radost. To vám umožní zvýšit efektivitu a zároveň zlepšit motivaci. Ergonomie je na pracovišti důležitá pro prevenci zdravotních problémů. Dobrou volbou je výškově nastavitelný stůl. Dlouhodobé sezení v poloze na zádech namáhá zádové, ramenní a krční svaly. Přizpůsobením se své tělesné velikosti se vyhnete špatnému držení těla a nepohodlí, jako jsou:

  • Napětí
  • Bolesti zad

Díky výškově nastavitelnému stolu můžete podle potřeby střídat sezení a stání. Ten má příznivý vliv na krevní oběh a průtok krve. Kličkový mechanismus umožňuje zvolit různé výšky. Speciální vlastností stolu oneConcept Multidesk je nejen nastavitelná výška, ale také šířka.

Funkce kancelářského nábytku

  • Jednoduchá a nadčasová elegance stolů
  • Nekomplikovaný mechanismus díky ruční klice pro nastavení výšky stolu, možnost práce vsedě nebo vestoje
  • Rukojeť je skládací a schová se pod desku stolu
  • Nastavitelná šířka
  • Vysoká odolnost
  • Výškově nastavitelné nožičky pro vyrovnání nerovností podlahy

U modelu Multidesk Comfort se deska stolu pohybuje dolů nebo nahoru pouhým stisknutím tlačítka díky elektrickému ovládání. Můžete uložit různá nastavení. Časovač vám připomene, kdy byste měli změnit pracovní polohu.

Praktické kancelářské vybavení

Správné kancelářské vybavení umožňuje strukturovanou práci. V internetovém obchodě najdete řadu produktů, které vám usnadní a zpříjemní práci v kanceláři nebo doma. Patří mezi ně:

  • Odkládací přihrádka nebo box jako organizér na stůl
  • Stolní držák pera
  • Výškově nastavitelný stojan na monitor, chlazení díky vzoru otvorů
  • Kabelový žlab nebo drátěný koš pro zásuvkové lišty

Díky úložnému prostoru budete mít vše přehledně uspořádané. Držák monitoru optimalizuje ergonomické sezení a vytváří prostor na stole. Co se týče stojanu, který díky své ergonomické výšce snižuje bolesti krku a zad nebo jim předchází, vzdálenost obrazovky by měla být přibližně 70 cm.

Nákup kancelářského nábytku - co potřebujete?

V žádné kanceláři by neměl chybět výškově nastavitelný stůl. Příslušenství vytváří dobré pracovní podmínky. Pokud jde o vybavení, rozhodněte se, jak nejlépe uspořádat své pracoviště. Pomůcky pro skladování jsou nezbytné. To a mnoho dalšího zvyšuje efektivitu a produktivitu. Můžete také vytvořit úložný prostor pomocí polic a skříněk. Nakupujte nábytek a vybavení online za nízké ceny pro každý účel.

Často kladené otázky o kancelářském nábytku

Proč by měl být stůl výškově nastavitelný?

Kromě kancelářské židle je pro sedavé zaměstnání velmi důležitý také pracovní stůl. Pokud je pracovní stanice výškově nastavitelná, ať už klikou nebo elektricky, můžete si ji přizpůsobit vlastní výšce a sedět vzpřímeněji a šetrněji k zádům. Pro změnu můžete také cvičit ve stoje, abyste stimulovali krevní oběh a podpořili průtok krve.

Jaké kancelářské vybavení má smysl?

Pro každý požadavek je k dispozici vhodné příslušenství umožňující efektivní práci, například odkládací plocha, držák pera nebo stojan na monitor. S organizérem můžete vše roztřídit na pevném místě.

Jaké jsou výhody držáku monitoru?

Držák monitoru optimalizuje ergonomické sezení a vytváří prostor na stole.
Nahoru