3 letá záruka 14 dní na vrácení zboží

Často kladené otázky

Jak se mohu odhlásit z odběru newsletteru?

Chcete se odhlásit z odběru našeho newsletteru? Myslíme si, že je to škoda! Můžeme pro vás ještě něco udělat? Pokud ne, nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak se z odběru odhlásit, je kliknout na odkaz na konci newsletteru.

Kde najdu informace o svém čísle IČO a registraci společnosti?

Pro vaši informaci, číslo IČO je číslo uvedené v registraci společnosti.

Zde jsou naše informace:

Chal-Tec GmbH, Wallstr. 16, D-10179 Berlin
Obchodní rejstřík: Wallstr. 16, D-10179 Berlin HRB 98898
Registrační soud: Berlin: Charlottenburg District Court, CIF: DE 814529349, číslo WEEE: DE 46906833
Jednatel: Eben Sermon, Dr. Nedim Cen

Jak mohu změnit údaje o svém účtu?

Pokud máte jakékoli dotazy týkající se vašeho účtu v našich značkových obchodech nebo chcete změnit údaje na něm, jednoduše kontaktujte náš zákaznický servis. Náš tým vám pomůže snadno a rychle.

Jak mohu odstranit své údaje?

Jste si jisti, že chcete deaktivovat nebo dokonce odstranit své údaje? Jednoduše kontaktujte náš zákaznický servis.

Mohu získat služby instalace nebo údržby produktů?

V současné době nemůžeme nabídnout instalaci nebo opravu na místě, ale pracujeme na tom. V případě dotazů se obraťte na náš zákaznický servis.

Je možné dárkové balení?

Ne, dárkové balení zatím nenabízíme. Naše zboží je dodáváno v hnědé pevné krabici.

Může být kód EORI poskytnut pro mou objednávku mimo EU?

V současné době prodáváme naše zboží pouze v Evropě. Vzhledem k tomu, že naše zboží nevyvážíme mimo Evropu, nemůžeme vám zaslat kód EORI, ale náš tým zákaznického servisu vám rád zodpoví jakékoli dotazy nebo připomínky.

Jak si mohu objednat?

Objednávky můžete zadávat na našich webových stránkách nebo kontaktovat náš zákaznický servis.

Mohu si produkty rezervovat?

V současné době nemůžeme nabízet rezervace produktů, ale pracujeme na tom.

Co mám dělat, pokud byla moje objednávka zrušena a vrácení peněz proběhlo bez jakéhokoli oznámení?

Pokud byla vaše objednávka zrušena, může to být buď proto, že v době odeslání objednávky nebyl k dispozici žádný poskytovatel přepravních služeb, nebo proto, že výrobek již nebyl skladem. Omlouváme se! Naším cílem je zabránit zpoždění dodávek a zvýšit bezpečnost plánování. Proto jsou vrácené peníze na cestě k vám.

Nahoru