3 letá záruka 14 dní na vrácení zboží

Často kladené otázky

Kterými platebními metodami můžu zaplatit?

Při nákupu můžete zaplatit kreditní kartou, bankovním převodem, v hotovosti kurýrovi (na dobírku) a nebo přes Paypal.

Platba kartou

Při platbě debetní a nebo kreditní kartou uveďte v průběhu procesu platby informace o kartě včetně 16-místního čísla karty, platnosti a třímístného kontrolního čísla (CVV).

O bezpěčnost se u nás bát nemusíte. Na spracování plateb používáme bránu Adyen, která splňuje přísné bezpečnostní standardy PSD2 SCA a využívá umělou inteligenci na detekci podvodných plateb. Podrobnosti o Vaši kreditní kartě přenášíme pomocí bezpečného protokolu SSL na jeden z našich zašifrovaných bezpečnostních serverů. Tento vysoký bezpečnostní standard chrání Vaše data před zneužitím.

Platba pomocí PayPal

Platba přes Paypal je jednoduchá, rychlá a bezpečná. Stačí se přihlásit do svého účtu, a nebo si založit účet a připojit k němu Vaši kreditní kartu. Pokud chcete vědět víc, všechny důležité informace naleznete na oficiálních stránkách PayPal.

Při platbě přes PayPal nemáme žádný přístu k údajům Vaši karty, platbu spárujeme pomocí názvu účtu z kterého jste zaplatili. Je to teda jeden z nejbezpečnějších způsobů platby.

Platba převodem na účet

Při platbě předem na účet dostanete ihned po dokončení objednávky e-mailem potvrzení o své objednávce, v kterém naleznete všechny potřebné údaje. Zpracování převodu trvá bankám obvykle 2-3 pracovní dny. Počítejte proto s prodloužením doby doručení o 2-3 dny.

Detaily banky Berlin Brands Group a.s.

Vlastník účtu: Berlin Brands Group a.s.
Banka: UniCredit Bank
Číslo účtu: 2108316110
Kód banky: 2700
IBAN: CZ93 2700 0000 0021 0831 6110
BIC: BACXCZPP

Platba na dobírku

Za objednaný výrobek zaplatíte až při převzetí od kurýra. Chtěli bychom Vás upozornit, že při platbě na dobírku je k ceně výrobku navíc účtovaný poplatek ve výšce 49 Kč.

Proč se cena výrobku v průběhu roka mění?

Ceny produktů se mění podle sezónnosti, jejich dostupnosti a také podle časově omezených výprodejů a slev. Pokud si na naší stránce najdete produkt za cenu, která Vám vyhovuje, doporučujeme proto s nákupem dlouho nečekat.

Vložili jste si produkt do košíku a jeho cena se behěm pár hodin změnila? Kontaktujte náš zákaznický servis e-mailem / telefonicky. Rádi vše vyřeší k Vaší spokojenosti.

Jak můžu získat slevový kupón / promokód na nákup?

Přihlašte se k odběru našich newslettrů v spodní části naší stránky a získejte speciální kupón na nákup a pravidelné slevy, které se vyplatí!

Nepřišel mi slevový kupón / promokód

Registrovali jste se k odběru Newsletterů na naší stránce a nepřišel Vám slíbený kupón na nákup? Postupujte prosím podle těchto kroků:

  • Zkontrolujte prosím důkladně svoji e-mailovú schránku
  • Nevynechejte ani složku SPAM ve Vaši e-mailové schránce

Pokud jste ani teď nenašli e-mail s kupónem na nákup, kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mailem, nebo telefonicky. Rádi Vám pomůžou.

Můžu nakupovat i na firmu?

Pokud chcete nakupovat jako právnický subjekt / na firmu, stačí pokud při vyplnění Vašich údajů na závěr objednávky vyberete možnost "Chci vyplnit firemní údaje" a následně zadáte IČO, DIČ v správném formátě.

Nepřišlo mi žádné potvrzení mojí objednávky

V případě že jste na e-mail neobdrželi žádné potvrzení objednávky ani 2-3 hodiny po Vaši objednávce, postupujte prosím podle těchto kroků:

  • Zkontrolujte prosím důkladně svoji e-mailovou schránku
  • Nevynechejte ani SPAM složku ve Vaši e-mailové schránce

Pokud jste ani teď nenašli e-mail s potvrzení Vaši objednávky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mailem, nebo telefonicky. Rádi Vám pomůžou.

Na mém účtu eviduji platbu na Vaši stránce, ale nepamatuju si, že bych u Vás nakupoval/a

Zkontrolujte prosím ještě jednou, zda jde o Klarstein platební údaje. Vyzkoušejte se zeptat i členů Vaši rodiny, zda neuskutečnili nákup s Vašimi platebními údaji.

Pokud stále nemůžete přijít na původ objednávky a platby, kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mailem, nebo telefonicky. Rádi Vám pomůžou při řešení problému.

Za objednávku mi byla stáhnuta nesprávná suma a nebo dvojnásobná suma

V případě, že jste nám převedli víc peněz, než je potřebné, nebo byla z Vaši kreditní karty zaúčtována nesprávná suma, kontaktujte náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.

Nezapomeňte prosím předložit doklad o zaplacení.

Váš doklad o platbě by měl obsahovat následující informace:

PayPal

  • e-mailová adresa, ktorou jste použili při platbě
  • na který účet PayPal (náš e-mail) jste zaplatili
  • suma, datum

Kreditní / debetní karta

  • e-mailová adresa, kterou jste uvedli při objednávce
  • suma, datum

Bankovní převod

  • kdo uskutečnil převod? (Majitel účtu, IBAN)
  • na jaký účet byly převedené peníze? (číslo našeho účtu)
  • suma, datum

Můžu dostat kopii faktury?

Fakturu jsme Vám poslali na e-mail, který jste uvedli při nákupu. Faktura odchází na Váš e-mail ihned, když odchází i výrobek z našeho skladu. Pokud jste si zkontrolovali všechny složky ve Vaši e-mailové schránce (i SPAM) a fakturu jste nenašli, kontaktujte náš zákaznický servis, který Vám přepošle kopii Vaši faktury.

Můžu změnit údaje na faktuře k mému nákupu?

V souladě s politikou společnosti není možné po vystavení faktury vykonávat žádné změny ani úpravy. Rozumíme, že Vám to může způsobit nepříjemnosti. Přijměte naši upřímnou omluvu.

Pokud chcete mít nárok na vrácení DPH, při nákupu zvolte možnost "Chci vyplnit firemní údaje" a vyplňte své firemní údaje.

Nahoru