Můj košík
Váš košík je prázdný. Začněte nakupovat a naplňte ji svými oblíbenými položkami!
emptycart
3 letá záruka 14 dní na vrácení zboží

Často kladené otázky

Jaké jsou náklady na dopravu?

Náklady na dopravu za doručení objednávky jsou:

  • pro standardní položky: 79,00 Kč
  • pro nadrozměrné položky: 249,00 Kč

Jakým způsobem je moje objednávka odeslána?

Naše výrobky jsou expedovány přepravní společností Geis nebo prostřednictvím služby Zásilkovna. Dodací lhůta se může lišit v závislosti na rozměru a hmotnosti zboží.

Geis

Geis

Doručení probíhá prostřednictvím kurýra přímo na vámi zadanou adresu. O termínu doručení budete předem informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailu. V případě neúspěšného doručení se kurýr pokusí zásilku doručit znovu nebo ji uloží na nejbližším výdejním místě Geis.

Zásilkovna

Packeta

Tento způsob doručení vám umožňuje vyzvednout si zásilku na vybraném výdejním místě Packeta nebo v Z-BOXu. Po doručení zásilky na zvolené místo obdržíte SMS a e-mail s heslem pro vyzvednutí. Výhodou je flexibilita – zásilku si můžete převzít kdykoliv v rámci otevírací doby výdejního místa nebo nonstop v případě Z-BOXů.

Objednávky obvykle expedujeme do 2 pracovních dní od potvrzení objednávky. Dodací doba závisí od přidělené přepravní společnosti a velikosti objednaného zboží. Náš odhadovaný čas dodání pro většinu položek do 30 kg je 3 až 5 pracovních dní po odeslání zásilky. Naše odhadované doručení pro velké a objemné balení je 5 až 7 pracovních dní.

Výběr přepravní společnosti se vykonává přímo ve skladě a závisí především od rozměrů balení a krajiny dodání. Poskytovatele přepravních služeb nemůžeme změnit z logistických důvodů.

Dodací lhůta je vždy uvedena u každého produktu na našich stránkách.

DŮLEŽITÉ! Při našich objednávkách nenabízíme expresní doručení ani výběr datumu dodání, protože není možné nastavit konkrétní datum a nebo čas přijetí. Řidiči dodávky nemůžou jednotlivě telefonovat.

Můžu ještě změnit údaje k mé objednávce?

Informace o objednávce se dají měnit jen v určitém časovém úseku - ještě před odesláním produktu.

Po přijetí platby přiřadíme k Vaši objednávce dopravce s informacemi, které jste poskytli. Pokud je balík už na cestě a je přiřazený k trase, není možné změnit adresu, protože nemůžeme kontaktovat dopravce a poskytnou mu další informace týkající se zásilky, která je již na cestě.

Doporučujeme Vám kontaktovat přímo přepravní službu a změnit informace o doručení. Pokud máte obavy, můžete se obrátit na náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.

Nepřišel mi tracking k mé objednávce

Hned jakmile bude objednávka odeslaná z našeho skladu, pošleme Vám e-mail s údaji o sledování zásilky.

Náš odhadovaný čas dodání pro většinu výrobků do 30 kg je 2 až 4 pracovních dní po odeslání zásilky. Naše odhadované doručení pro velké a objemné balení je 4 až 7 pracovních dní.

Stav sledování Vaši zásilky můžete zkontrolovat v našem trackingu objednávky (stačí zadat Vaše číslo objednávky) a nebo na webové stránce dopravce.

Chci si ověřit kde je moje objednávka

Dodací lhůta se může velice lišit v závislosti od dopravce a krajiny, do které objednávka cestuje.

Po doručení potvrzení o doručení a čísla zásilky je odhadovaná doba dodání 2 až 4 pracovních dní. Velké a objemné balíky se odesílají pozemní dopravou, takže přeprava může trvat 4 až 7 pracovních dní.

Doporučujeme pravidelně kontrolovat stav sledování Vaši zásilky v našem trackingu objednávky a na webových stránkách dopravce.

Pokud má Vaše doprava zpoždění víc jak 3 dny a nebo jste po dokončení platby nedostali informace o sledování, kontaktujte náš zákaznický servis.

Objednávka mešká / V trackingu objednávky nevidím žádný pohyb

Pokud má Vaše objednávka zpoždění víc jak 3 dny, a nebo jste po dokončení platby nedostali informace o sledování, zkontrolujte stav Vaši objednávky. Pokud v trackingu vidíte, že je objednávka u přepravce, doporučujeme kontaktovat už přímo dopravce (kurýrní společnost).

Pokud si nevíte rady, kontaktujte náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.

Tracking objednávky ukazuje, že je objednávka doručená ale zatím mi nič neprišlo

V případě, že Vám tracking objednávky ukazuje "doručeno", ale produkt jste nedostali, obraťte se prosím na přátele, sousedy, spolupracovníky a nebo členy rodiny, zda-li Vašim jménem zásilku nepřijali a nepodepsali. Často se totiž stává, že zásilku přebere někdo jiný z Vašeho okolí.

Přišla mi pouze část mojí objednávky

V případě, že jste dostali pouze část Vaši objednávky, zkontrolujte si prosím nejdříve tracking objednávky, protože se aktualizuje průběžně a jednotlivé položky objednávky můžou být doručované v různých balíkách. Pokud to tak není, kontaktujte náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.

V případě, že Vám chybí některá část / části produktu, zkontrolujte prosím nejprve důkladně krabici - některé součástky bývají upevněné na bocích krabice, a nebo v spodní části. Pokud se Vám je nepodařilo najít, kontaktujte náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.

Prodáváte i součástky k produktům?

Pokud Vám v čase doručení zásilky chybí nějaká součástka v balení, a nebo pokud část produktu už nefunguje správně a máte záruku 3 roky, máme možnost Vám zaslat požadovaný náhradní díl. Kontaktujte náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.

Mnohé doplňky k produktům (misky, kabely, filtry) máme k dispozici na naší webstránce. Při každém produktě uvádíme i doplňky, které si k němu můžete zakoupit.

Přišla mi poškozená zásilka

Po převzetí zásilky prosím balík a produkt vždy důkladně zkontrolujte. Pokud zjistíte, že krabice a nebo produkt byl poškozený při přepravě, postupujte podle následujících kroků:

Poškození nafoťte hned po otevření balíka. Problém nám musíte nahlásit nejdéle do 48h. Na reklamaci budete potřebovat číslo zákazníka, číslo faktury a fotografickou dokumentaci. Další postup naleznete zde.

Pokud si nevíte rady, kontaktujte náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.

Nahoru